طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای

ساخت وبلاگ

انتخاب بهترین برس مو

استفاده از ماسک های زیبایی مختلف تاثیر زیادی در حفظ طراوت ،شادابی و زیبایی پوست صورت دارد. طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های زیبایی افزایش می یابد. در زیر به چند ماسک زیبایی مفید اشاره کرده ایم:

ماسک سيب يک سيب را پوست بکنيد و آن را نصف کنيد و يک نيمه آن را خرد کنيد و با يک قاشق غذاخوري عسل مخلوط نماييد و خوب هم بزنيد. سپس آن را بر روي صورت و گردن بماليد، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهيد. ماساژ را از پايين گردن شروع کنيد و به طرف بالا بياييد. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهيد. آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامي بزنيد تا جريان خون پوست بيشتر شود. حال کمي صبر کنيد تا ماسک خشک شود و پس از بيست دقيقه آن را بشوييد.اين ماسک باعث جلوگيري و درمان چروک صورت و سبب طراوت و تقويت پوست مي شود.

ماسک آلوي قرمز هفت يا هشت عدد آلوي قرمز تهيه کنيد و هسته هاي آنها را خارج کنيد. سپس آنها را با افزودن ده قطره روغن بادام کاملاً با يکديگر مخلوط کنيد تا به صورت يک ماده خميري درآيد. آنگاه اين مخلوط را به مدت بيست دقيقه روي صورت خود قرار دهيد و سپس با آب بشوييد. اين ماسک به ويژه در کساني که منافذ پوستي آنها مثلاً در پوست بيني، باز و زشت منظره شده مؤثر است و پوست را زيبا مي کند.استفاده از اين ماسک را به افرادي که پوست چرب دارند توصيه مي کنيم.

ماسک خيار يک يا دو خيار را رنده کنيد و به صورت ماسک بر روي پوست صورت خود قرار دهيد و بيست دقيقه بعد آن را با آب يا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک نماييد.ماسک خيار تأثير زيادي در ايجاد طراوت و شادابي و لطافت پوست دارد.

ماسک زرده تخم مرغ به کساني که پوست خشک دارند توصيه مي شود که از اين ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطيف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربي و کلسترول است و چربي پوست را تأمين مي کند. براي تهيه ماسک زرده تخم مرغ کافي است يک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سيب و چند قطره روغن بادام يا زيتون يا آفتابگردان مخلوط کنيد و به مدت بيست دقيقه روي پوست قرار دهيد. سپس آن را به وسيله ي آب يا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنيد.


ماسک آناناس جهت جوانسازي پوست

آناناس تازه                                      دو تا سه برش

روغن زيتون فوق بکر                           3 قاشق غذاخوري

عسل                                           يک قاشق غذاخوري

مواد فوق را بخوبي با هم مخلوط نموده تا مايع نرم ويکدستي حاصل شود.سپس آن را به آرامي باکمک انگشتان خود روي پوست تميز شسته شده و گردن خود بماليد. اکنون به آرامي دراز کشيده و بمدت 15 دقيقه اجازه دهيد تا ماسک اثر خود را بر روي پوست بگذارد.

سپس صورت خود را به آرامي با آب ولرم شسته و در صورت دلخواه با يک نرم کننده مرطوب به آرامي پوست خود را ماساژ دهيد.

ماسک جهت رفع چين و چروک

ماسک آناناسي که از مخلوط آب آناناس و دو قاشق غذاخوري پودر بادام شيرين تهيه شده باشد، سبب پاکسازي پوست صورت، رفع چين و چروک و شفافيت پوست مي‌‌شود. براي تاثيرگذاري اين ماسک بر روي پوست کافي است بگذاريد ماسک فوق به مدت 15دقيقه بر روي پوست مانده و سپس با آب ولرم آن را شستشو دهيد. اگر آب آناناس را به مدت 10 دقيقه بر روي پوست ماساژ دهيد سبب تقويت عضلات پوست صورت و رفع خستگي آن مي‌‌شود.

طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای...
ما را در سایت طراحی سایت تهران اراک کاملا حرفه ای دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خلیل y5tgrwewred بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 7 دی 1399 ساعت: 20:09